torsdag 31 mars 2011

Bara sol hos mig


















Vägen till framgång.


Vad ska jag skriva?

Att agenterna blev lyckliga av alla mina skrivplaner?

Att de bjöd på god sallad från Bluberry och kramade mig så jag blev alldeles varm i hela kroppen och sa att de tror jättemycket på min romanserie om en svensk modeägarfamilj baserad på Shakespearedramer, de allra mest intrigiga?

Att det danska förlaget som läser Kär i kärleken just nu inte ville släppa den och tyckte att omslaget var så himla fint? Eller om det var det norska?

Att de vill att jag ska skriva fort och mycket hela tiden?

Att de vill läsa boken om Turk&Timotej jättesnart, så fort vi bara har skrivit färdigt?

Att det hände något fint igår som egentligen inte spelar någon roll för att det inte betyder något för någon annan än mig, jag som blev så himla glad? (Var det där ens en mening?)

Att jag fick mejl från en 23-årig cool tjej som är rockartist i LA och presenterar sig som det och ballare, modigare, starkare kan det inte bli?

Att jag gillar Alexandra Hummingsons musik och vi ska ses?
Att hon komponerar musiken till Crown Princess- the musical?

Att vi sågs på bloggreleasen för Sanningen om Alice och att jag har bestämt mig för att lära känna två nya människor så fort jag går ut?

Att det doftade vår i luften igår?

Att det inte gör nåt att det är iskallt?

The Queen of hardrock

2 kommentarer:

  1. Erkänner, sjukt avundsjuk på din dag! (Och jag håller med dina agenter, skriv fortare Lina! ;) )

    SvaraRadera
  2. Vet du Malin att jag vet att väldigt snart är såna dagar dina. Då ska jag skrika JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jättehögt för dig. Tack!

    SvaraRadera