onsdag 11 maj 2011

Storskryt och mitt arbetsrum

Mitt arbetsrum. Undrar faktiskt precis samma sak som Clara, hur kan jag skriva nåt alls?
Kanske för att jag inspireras och lånar friskt från allt jag läser. Och har vild fantasi.
Och hela tiden försöker komma ihåg hur det var, då.


Clara har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Väntar på ett hemligt sms med inbjudan till underj...":

Lina, hur kan du skriva en sån bra bok? Är lite mer än halvvägs och jag är kär. Kär i kärleken i boken, kär i omslaget, kär i titeln. Kär i boken.
:)

Blev så glad att jag vill dansa på bordet. Ville dela med er.

5 kommentarer:

  1. Jag har läst ut boken- and I love it!
    Så gulligt att du skrev om kommentaren, glad blir jag!
    Ha det bäst :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen svimmar nästan av glädje Clara, tack. Och vet du, det låter på förlagen som om det blir en fortsättning med TT. Så glad nu, tusen tack!

    SvaraRadera
  3. Varsågod, varsågod. Och jag är säker på att många andra kommer att älska din bok! Roligt med fortsättning! Jag blir glad bara av att se boken stå i bokhyllan :)

    SvaraRadera
  4. Och jag blir lika glad varje gång jag läser din blogg, för du utvecklar den hela tiden och kommer på nytt. Kul Clara, du är min idol!

    SvaraRadera
  5. Tack tack tack, jag blir så glad att jag spricker. Överraskad också.

    Jag ser upp till dig Lina, och förresten, när kommer Tro hopp eller kärlek ut? Är det under våren 2012? Längtar nämligen... och då vet jag hur länge jag ska längta,liksom. Och så att jag kan skriva det ihop med recensionen till Kär i kärleken :D

    Du är bäst!

    SvaraRadera