onsdag 4 maj 2011

11 fina coola saker jag fick igår, bildbevis
















1. Min nya bok.
- Är det sex i den här? frågade Lilla H när jag kom hem. Jag har gråtit lite och läst 4 kapitel.
- Mmm, sa jag och snappade åt mig den.
Sexet börjar i kapitel 5. Hon är för liten.

2. En fin voododoll med rejäl nål.
- Bra för när jag hatar nån.

3. Katerina Janouch sexbok Amandas Bok från förlaget, eftersom jag givit min till
Lovely Miss L.

4. Blått nagellack.
- av alla nagellack älskar jag blått bäst. Och mörkgrönt.

5. Inbjudan till invigningen av Bistro Jarls uteservering.
- Kan inte gå för den kvällen ska jag på nåt hemligt långt ner i underjorden,
men hela idéen känns som sommar.

6. Tretton skäl varför.
- som jag har hört talas om och som citerar min kompis Malinthewriter på baksidan.
Så coolt, bloggare äger bokrecensionsvärlden!

7. Nytt stamgästkort till Café Opera.
- Paul Smithrandigt, så jäkla snyggt.
- Inte för att jag nånsin går men det här är lite story of my life. Kräver en egen bloggy.

8. En liten kärleksamöba eller nåt.
- Fin är den iaf.

9. Beastly ett odjur.
- En till bok som jag aldrig kommer hinna läsa men som jag blev glad av.
- Låter sexig.
- Kan det vara så att jag har minst 1000 böcker?

10. Mess från Alex som läser manus till TT
- "Boken är asbra, jag har nästan läst färdigt, åh, tänk om det där kunde hända mig"

11. Prilliga tankar i huvudet.
- höll mig vaken halva natten utan att jag bli helt sömnig.
- tvärtom, vaknade som en tidsinställd bomb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar