torsdag 26 maj 2011

Hur vet man när man är vuxen?













Obs! Bilden är inte arrangerad.

Blev intervjuad för Värmdö Magasin, ska vara på deras omslag i sommar. Tårna i sanden och moln på himlen medan fotografen plåtade mig och chefredaktören ställde frågor:
- Hur vet man när man är vuxen?

Blabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablablablabablablabla, svarade jag.
- Kan jag skriva att du inte har någon aning? frågade Carin med solsken i håret.
- Jo, sa jag.

Obs! Bilden är arrangerad.

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Haha, jag nämnde dig i ett blogginlägg precis samtidigt som du kommenterade =)
    Synd att du inte kommer ikväll, men hoppas vi ses nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Väldigt meta det här, att leva genom varandras kommentarsfält. För folk utanför bloggvärlden är svar som "Vi känner varandra från bloggarna" väldigt surrealistisk. Men kul. Nästa gång, såklart!

    SvaraRadera
  3. Ah, Lina, vad jag saknar dig!

    SvaraRadera
  4. Hajsan, när du skriver så där så tycker jag att vi ska bo på samma plats och ses. Nu!

    SvaraRadera
  5. Tycker jag med. Nu ocksa!

    SvaraRadera