söndag 8 maj 2011

Beundrarpost
















Om UM är som en jättelik ungdomsgård så är FB mina kompisars lekplats.

Vad hände med sex, eller se på tv?
Folk har sex på FB, med tv:n i bakgrunden. Jag inte tror, jag vet.

Men iaf (varför får inte vuxna använda förkortningar? Jag uppfanns inte före dem.)

Var med på FB i vaggan, gick ur för att jag spårade ur, hittade tillbaka igen. Och blir alldeles yr av lycka när jag sent en fredagkväll för nåt sånt här, från min förläggare:

Vill bara säga att jag har läst Turk och Timotej - och var är sista kapitlen?? Ni kan inte lämna mig i ovisshet. Sånt drag i storyn, formligen slukade den och mmmm mycket passion, I like!

Och jag som precis hade dragit mig hem från Le Bar Rogue, just som musiken höjdes och allt hade börjat gunga och hela jag ville vara kvar.

The social network

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar