tisdag 28 juni 2011

Går du ut och festar nåt, ska jag följa med dig hem, får jag ditt nummer, mamma är han kåt på dig ...
















Sitter i sängen, har sand mellan tänderna. Sov i solen på Tofta idag. Gillar när tankarna blir helt luddiga.

Utanför Systemet försökte en kille från Telenor övertala mig att teckna nytt abonnemang. Jag vet att det inte går men ungarna säger att jag måste vara vänlig mot alla säljare.

Säljaren: Det ringer bergis många killar till dig. Går du ut och festar nåt här eller ska jag följa dig hem så kan vi skriva på alla papper hos dig? Kan jag få ditt nummer, ditt privata?

Lina: Det är lugnt, jag är här med mina barn. Dessutom står abonnemanget på min man. Tack iaf.

När vi gick sa LillaH att killen kollade in min bak och MellanM att han väl var rätt för mig, musklad, rakad skalle, lite rough sådär. Sen frågade LillaH om killen var kåt på mig och så var vi tvungna att ha den lektionen, i matkön, mellan schampoflaskorna på Coop.

Jaja, det är roligt att leva och nästan alla samtal är bra samtal. Har ni haft en bra dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar