fredag 17 juni 2011

13 saker jag älskar
















1. Alla mina högklackade skor fastän jag ändå vill ha flera
2. Att två förlag vill ha vår bok och vi kan välja
3. Att mitt förlag vill att jag ska skriva böcker om kärlek för 12-åringar
4. Att min bil alldeles mirakulöst fylldes av kärleksfnittriga 12-åriga fotbollskillar som talade vara ihop, sms-kärlek, singelliv och om fotboll går före tjejer
5. Alla mina sommarklänningar fastän jag ändå vill ha flera
6. Min kompis Maria för att vi har hoppat på K-brunnar och kommer att kunna bada i kärlek hela sommaren
7. Att min förmiddagspanikattack släppte när Maria talade lugnande i mitt öra
8. Män
9. Badbollshavsrummet på PAF-festen
10. Att jag vågar gå från krogar där servitören när vi ska beställa säger "Åh, det är svårt med vin. Vi har husets vin och ett som är jättedyrt."
11. Att det ska införas blommig sommar i Sverige nästan för evigt förutom när jag ska träna för KortVasan.
12. Att ni skriver så coola saker till mig som jag lär mig massor av
13. Att jag inte behöver sova nånting alls på sommaren

4 kommentarer:

  1. Hej!!
    Jag har en fråga gällande din bok kär i kärleken:
    Kommer det en nästa del?
    Det är så att jag har inte läst den men tänkt kanske göra det denna sommaren men jag vet inte än eftersom jag kanske inte vill börja på en till serie.
    Skulle bli tacksam för svar!

    SvaraRadera
  2. Men var du där? På paf-festen? Jag såg dig inte!

    SvaraRadera
  3. Naba, skrattar ihjäl mig åt din underbara fråga! Vet hur det är, så jäkla jobbigt att börja med nåt nytt. Varje gång jag går på bio suckar jag och tänker att nä, jag orkar bara inte ta mig in i det här. Så ledsen att göra dig besviken - det blir en serie, och inte bara en, två! Just idag blev det klart att Timotejböckerna vävs ihop med Turk&Timotejböckerna. Så Tro, hopp eller kärlek kommer ut i februari 2012, Turk & Timotej i augusti 2012, Fågel fisk eller mitt emellan? i februari 2013 och sen bara fortsätter det. Hopplöst underbart va söta rara Naba! Kram och tack för din helt suveräna fråga:-)

    SvaraRadera
  4. Kära Boktokiga du, vi var där i ca 23 sekunder innan vi nästan fick värmeslag orsakad av alltför hög ålder. Men hade Maria och jag fått syn på dig hade vi inte rört oss ur fläcken. Hade vart kul att stanna, det var coolt men ja. Hade du kul? Kramar:-)

    SvaraRadera