torsdag 1 mars 2012

Porr och trafikinformation


Jag har fått två nya kompisar ikväll.

Ylva-Maria Thompson som var sexguru på TV1000.
För er som är yngre kommer det här att låta helt galet men för 20 år sen kom nåt så stort som porrfilm på tv till Sverige.
Ingen kunde snacka vettigt efter midnatt tre dar i veckan för då presenterade Y-M det bästa.
Och ikväll, på Viasatfesten berättade hon om konsten att spanka alldeles lagom.
På min fråga om vad folk som vill utveckla sin sexualitet ska göra, precis som man tar tennislektioner för att bli bättre, svarade hon iskallt ¨sexcoacher".
Nu är vi vänner på fb.

Så Nelly. Nelly har sån aptit på livet att hon inte kan stå stilla när hon berättar ens de mest gruvliga historier. Nelly vet om livet, så mörka sidor att de inte ens går att tro på. Ändå är de sanna. Och så hänger hon med brandmän och skriver trafikinformation.
JAG ÄLSKAR TRAFIKINFORMATION!!!!

Titti från Rix Morgonzoo hade nattlinne och papiljotter och Simon var precis så där målinriktad som jag trodde. Och finaste Christina Stielli talade gärna boaormar och Darling Simona livet.

- Så skickar de med knark också, va fan är det här för goodiebag säger LillaH som sitter och tömmer ut allt på matbordet.
- Sover inte du, frågar jag och ser på klockan.
- Äre här shots eller, fortsätter hon.
- Skål, säger Tonåringen och för upp flaskan med badskum till munnen.
Underbara oskyldiga ungar.

Titti & Y-M intill Simons öra

Titti säger godnatt

4 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Jag lovade ju ge tips, här kommer de:
    www.cirkuseros.nu (Om du ska gå kurs utan partner rekommenderar jag Jennies Yoni-kurs, alla som gått den är lyriska)
    www.starspray.com
    www.johanekenberg.se
    Om du tycker att en "sexkurs" är för avancerat, gå en prova-på kväll i frigörande dans, andning, yoga eller sång. Dte är en bra början för att våga och komma loss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeeeeej Y!

      Hoppas att du hade trevligt. Alldeles strax ska du googla dig, nyfiken på vad du gör nu. Filmen, vad heter den?
      Tack för länkar, nu blir det research. Spännande, jag älskar nytt. Nu och framtiden är bäst.
      Kram och tack till dig<3

      Radera
  2. Åh, finaste Lina, vad härligt det var att träffa dig. Fast jag hann inte fråga allt det jag EGENTLIGEN ville fråga. Vad tiden rann iväg!

    Ser fram emot att höra när du testat Y:s tips!

    Kraaaaam


    P.s Hette inte filmen "Dyke Hard"?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var härligt att träffa dig igen Simona! Hahahahahahahahahahaha, vet inte om jag kommer att testa dem, men research right, research måste man göra!

      Kraaaaam, jo, kanske den gjorde.

      Radera