söndag 11 mars 2012

DN har ringt ...


.. och bett att få Tro, hopp eller kärlek?
Coolt.
Och väldigt väldigt läskigt.

Såg nyligen att dagstidningarna får lådvis med böcker varje dag och hur hjärtskärande det är att bara ett fåtal blir lästa.
Blir lite men hallegosingen, vad ska de nu med min till? Inte skriva nåt dumt va?

I övrigt vill jag bara skriva nu, den bästa boken i världen. Så blygsamt.
Men jag har sett Carnage, genialisk film och läser Frihet, episk om än krävande bok och jävlar vad jag vill pröva en massa grepp nu.
Så snälla, skrivtid, kan jag få det?

Veckan innehåller:
- Blogginspirationsmöte med goda bakverk och coolt marknadsfolk från Bonnier Carlsen
- Plåtning för Tara med min stjärnsyster Ellinor
- Pressplåtning med fotograf Ulrica Zwenger på Clarion Sign Hotel med fem ombyten
- Hemlig grej
- Allra hemskaste syster går till tryck
- Teatern Serendip på Teater Barbara med min kompis Johan Jim Ehn
- Mammografi
- Champagnemingel hos P&P
- eh, självmordsuppdraget som jag försöker förtränga: Literary Death Match på fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar