lördag 17 september 2011

Spontansex och OMG
















Vad har jag gjort?

FB-sida med actionbilder från Tonåringens basketmatcher.

Shoppat med min kompis Ellie, köpt bokmässekläder inklusive inbrottsäker underklänning som för tankarna till 1700-talets dödsbringande korsetter. Jävlar vad de inte kan ha haft mycket spontansex.

Åkt båt till Bullandö fast det var för kallt och 20 minuter på båtspråk alltid betyder 2 timmar för man måste länspumpa och fixa tampar och mecka till förbannelse. Men sen var det fint.

Fått mitt schema för bokmässan OMG vad jag ska göra mycket.
- Montersamtal, mini-seminarium med min kompis Peter, intervju, träffa skolklass, mingla och gå på förlagsmiddagar, dricka champagne med mina kompisar, ta foton av alla mina nya kläder.

Oroat mig för ungdomar som skriver till mig som mår så dåligt som ingen borde få. Försökt tänka ut kloka svar.

Varit gränslös. Väldigt gränslös.
Haft lite svårt att hitta tillbaka till verkligheten.

Spelat handboll med alla LillaHs fnittriga småtjejskompisar.

Brottats med Tonåringen.

Lyssnat till min MellanMs hjärta.

Varit på konstutställning, releasefester, vintagevisning, fotograferat stan från en Hötorgsskrapa.

Försökt komma på vad för slags sex Timmy i min nästa bok egentligen gillar och vad som är ok.

Jobbat på mitt manus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar