torsdag 1 september 2011

Oiii, idolpromenad med Douglas Foley och annat på D!

Firmafest på BonnierCarlsen












Sexigaste bokomslaget nånsin sitter på Douglas helt oslagbara Shoo len. Har ni inte läst denna panikslaget vackra kärlekshistoria om två ungdomar som älskar ihjäl varandra - lyckliga er.
Ni har det kvar!

Douglas är engelsman och vi ska mötas mitt på Djurgårdsbron.

Vi skriver mejl på svengelska, jag är en total sucker for all things british så ni fattar - Douglas är min idol.

Om vårarna längtar jag tillbaka till Djursholm, där jag bodde tills jag gick ut 9an och flyttade till London.

Om höstarna längtar jag till Djurgården där mormor och morfar bodde och morfar och jag gick till och från bussen. Vilken gåva att det är just dit vi ska idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar