torsdag 7 april 2011

Warzone





















Är klädd i vintage, mormors dräktjacka med svarta knappar fina som godis. Ska på Livrustkammaren, modeutställning över ett svunnet 1900-tal. Försöker fatta att jag inte bara är född förra århundrandet, även förra årtusendet.

Bloggen flyttar, så fort jag fått ihop en presentation, och en lista på vad jag gillar och inte.

Inte: Ingenting idag
Gillar: Att det är bättre nu och Oskar Linnros 25

Har fått läxa från Ungdomar.se, för en bra bloggy. Så nu tränar jag på att skriva kort.

Idag har jag talat med Maria, med Åsa, varit relationsexpert, mejlat med Niklas, lekt på uuämm, cyklat, postat ett paket, kommit på att den här bloggen kan vara som en skyttegrav, inte laddat upp bilderna från Henrik Fexeus release (LINA på bild), packat EN låda, hittat mitt betyg från 9:an och kommit på att jag ljugit för Tonåringen.

Förlåt, jag hade inte bara 4 i matte, jag hade det i gympa också.

4 kommentarer:

  1. Det var trevligt att frata en stund med dig igår!!!

    SvaraRadera
  2. Boktoka där, håller med! Blev glad av att se ett bekant ansikte, nu känner vi varandra. Var rädd om dig.

    SvaraRadera
  3. Har fått samma läxa som du, i dag av en kollega. Vi har ett gemensamt blogguppdrag för PP pensions sajt Mediesverige.se och bloggar om frilanslivet under vinjetten Garbos värld. Garbo Reportage = vår frilansgrupp.

    Hon hävdar bestämt att ett blogginlägg ska vara kort och att det ibland räcker med en bild. "Den måste vara levande!" Jaså minsann. Jag som har ett så levande språk.....hrrmf! Men det tjänar väl föga att vara motvalls. Lika bra att lära av proffsen.

    Kram/CZ

    SvaraRadera
  4. Åh Charlotta, jag vill vara på din sida. Men wtf, vi är vintage och ska nån läsa oss så får vi väl hänga på. Men du, vet du, jag älskar ditt flödande språk och kommer aldrig få för mycket av det:)

    SvaraRadera