söndag 10 april 2011

Hej är början på hejdå













Jag gjorde det. Skrev det där kapitlet om kärlek i Turk & Timotej.

Okejokej det var lite mer än så. Sex med kärlek. Fick äta upp mina egna ord, nånstans mellan midnatt och två där på mitt hotellrum.

Skriva sex är jättelätt och kul och drivet, men skriva lycka, hur kul är det? Eller att läsa?
Och sex som i älska=lycka är sjutusenmiljoneretthundraåttionånting upphöjt till tjugotre gånger svårare. För det måste vara precis lika fint och nära utan att bli tråkigt, men inte bli tråkigt får inte bli porr.

Hängde ni med?

Snart är boken klar, sen får ni säga. Det är i alla fall hutlöst sorgligt att skriva färdigt. Och skriva sorgligt, det är jag skitbra på. Det är till och med kul!

Märks det att jag är trött?

Imorgon ska jag ha med min lista på sorgliga låtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar