måndag 14 januari 2013

Sex som djur och andra avgudabilder


Hunden morrar vid mina fötter och jag läser om Lev Grossman, bokhoror, sex med djur om man själv är ett förtrollat djur och varför 50 shades gets lots of women's knickers in a twist medan andra tycker att den inte ens innehåller sex.

Jo, jag researchar.
Genrep imorgon, livewebbsändning på onsdag hos bokhororna med Lev Grossman som har skrivit Magikerna. Lev who kanske ni undrar?

HAN  ÄR LITTERATURKRITIKER PÅ TIME MAGAZINE!!!!

För att sätta det här i perspektiv. Jag tror inte på gud, inte ens med litet g. Jag tror på litteraturkritiker i Time Magazine. Det är min bibel.

Och nu kan jag knappt andas längre.

Och ändå måste jag gå upp skittidigt och sortera det sista av bokföringen annars blir min storebror arg på mig.

Kära söta värld.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar