måndag 28 januari 2013

Ni MÅSTE svara på det här!

Min sjuksäng
 

Åh, vad jag är sjuk. Förlåt förlåt förlåt förlåt Charlotte Lauterbach på P4 Sörmland att jag inte är där. 
Jag kommer på måndag. Lovar och svär.

Du messade att man får minnesluckor av den här bacillen och det hade jag till och med i drömmen. 
Och drömde om mamma.  Att hon skulle ta hand om mig.

Eh, börjar om.

Redigerar en YA-bok. Har förmodligen världens bästa redaktör i Maggie. 
Just därför jag blev mållös över den här frågan:

En klunga masar sig förbi och sedan en ensam löpare som tar emot en blöt svamp som hen (varför skriver du hen?) pressar ut över sitt bröst. Folket jublar. Gustaf står kvar bredvid polisen. Jag vet vad han gör. Väntar. 

Varför gör jag? Vad tror ni? Och ska jag fortsätta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar