söndag 23 oktober 2011

Nu var du så där helt jävla fucking dum i huvudet sa min pappa ...














... idag där vi satt i soffan o skulle titta på bilder.
Vad jag hade gjort, sagt emot såklart, eller ifrån.
Värnat mina ungar.

Ibland sker små saker som gör att man får syn på sig själv.
Förklarar något om vem man är.
Igår när jag bokpratade i mysiga Röda rummet på Palatset frågade 16-åriga Agnes som intervjuade mig om jag också alltid var kär i kärleken som Timotej i min bok. O varför?

Den var jag tvungen att tänka lite på men kanske blev jag så där kär i hopp om att nån en dag skulle bekräfta att jag duger.

Ibland skriver ledsna ungdomar till mig att deras föräldrar är elaka.
Men vet ni, vad än era morsor o farsor kan få för sig att säga så duger ni alla suveränt bra.
Ni är bäst!

Och en annan sak som folk kan påstå inte stämmer men som gör det: Allt är möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar