tisdag 4 oktober 2011

Här sitter jag och skriver om onani för att jag inte är till salu:-)
















Runt min hals hänger en silverkedja som jag fick av Caroline Engvall och i mitt huvud ekar Jenny Jägerfelds röst. Båda coola lågmält sköna tjejer som hörs starkt genom bruset.

- Du skriver väl om onani? frågade ju Jenny mig på tåget upp från bokmässan.

Såklart jag gör, men sanningen är att jag får strida för att ha kvar de scenerna i Tro, hopp eller kärlek som jag jobbar på just nu
(eller just nu har jag ruttnat och fuskar här hos er).

"Stå på dig, tjejers onani behöver en röst" mejlar Niklas som läser ungefär
70 000 ungdomsböcker om året.

Pillar på halsbrickan med orden INTE TILL SALU i pränt, tittar på en vacker bild av en snippa och skriver till ännu en onaniscen.

FÖR JAG ÄR INTE TILL SALU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar