tisdag 9 augusti 2011

Ligga runt som i antikens Rom














Snackade lite sex med en kompis, ämnet var ligga runt.

Hon hade gjort en ganska ingående och lätt vetenskaplig trendspaning som gick ut på att folk ligger runt rätt mycket.

Dejtar flera, berättar öppet, smyger inte.

"Sure baby, jag älskar dig på sätt och vis och vill mer än gärna fortsätta ligga med dig fastän du är gift men inte den här veckan för då ska jag vara med min fru/träffa min andra tjej/ha gruppsex. Eller förresten, vill du vara med?"

Ibland är produktutveckling av vänskap att ligga. Som att spela, ta sig till en ny nivå.
Och hamnar man ändå lite motvilligt i ett förhållande så är det nästan jämställt med att
ha mött gud.

Iaf överlevt en vithajsattack. Proklameras som det största stora på Facebook.

Så min modiga vågade vackra kompis frågade sig med ett ljuvligt porlande fnitter om vi har blivit hedonistiska som i Antikens Rom, om det här är en generationsgrej, en backlash,
eller ett Stockholmsfenomen?

Inte vet jag, svarade jag, jag är ju gift. Och bor på landet ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar