söndag 2 februari 2014

Lite-mycket-nu-lista



1) Provsmaka vårens nya glassar eftersom jag alltid påstår att seriösa författare måste veta vilken sort varenda karaktär väljer från årets nya glasskarta.

2) Fundera på om det är bra eller dåligt att låta Svensk Damtidning fota mig i Sveriges mest använda kimono på Hasseludden.

3) Välja klänning till Arkitektgalan. Hitta den som är mest jag eftersom jag inte har det senaste, snyggaste, rättaste och dessutom kanske kommer springande med en gosedjurshund under armen från handbollslämning.

4) Inte glömma Lydmar Hotel och pappas fotovernissage på torsdag. Äta middag med familjen.

Tänker inte säga nåt om boken jag skriver, tentaläsningen, grupparbetet, skottningen, de usla skidspåren och att jag har 18:e reservplats på yogan idag.

Foto Wictor Forss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar